Aliança Països Catalans [Taurus- Ogame]
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Proposició d'entrada.
que es series.ly EmptyDv 13 Mar 2015 - 4:41 por Invitat

» Quiero entrar
que es series.ly EmptyDg 20 Jul 2014 - 10:06 por Invitat

» Per fi Top 1000
que es series.ly EmptyDj 23 Gen 2014 - 19:43 por Badland

» que es series.ly
que es series.ly EmptyDv 4 Oct 2013 - 4:30 por Serra

» Castells a Santa Fèlix
que es series.ly EmptyDg 1 Set 2013 - 4:19 por Pyrat

Estadístiques
Tenim 42 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Commgelivi

Els nostres usuaris han publicat un total de 1887 missatges en 286 argumentos.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari


que es series.ly

2 participantes

Ir abajo

que es series.ly Empty que es series.ly

Missatge por Serra Dv 4 Oct 2013 - 2:00

Estreno aquesta secció parlan d'un dels millors llocs, per mi el millor per veure series.

El lloc es diu series.ly

Abans si no recordo malament per accedir t'havien de convidar, ara crec que no, pero si segueix així m'ho dieu que jo en tinc de sobres.

Se que molts penses que registrar-se es un pal, pero val la pena. Aquí es poden tenir amics agregats i pots veure les series que segueix i peliculas que ha vist.

Per altre banda, pots marcar les series com a seguint, pendent, vista...  Totes les que tinguis pendents et sortiran al iniciperque hi accedeixis directament. A més a més, cada cop que mires un capitol aquest queda marcat com a vist i el próxim cop que obris la serie et dura directament a la temporada del últim capitol que has vist per seguir desde allá i tenr-ho més rapid.

Tothom que en tingui o s'ho vulgui fer que m'ho digui, el meu nom dins de series.ly es serra-12

Serra
Admin
Admin

Mensajes : 117
Fecha de inscripción : 20/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

que es series.ly Empty Re: que es series.ly

Missatge por Pyrat Dv 4 Oct 2013 - 3:16

Ostres doncs convidam, encara que jo sempre veig totes les series sense problemes a Seriesyonkis.com

Quines series seguiu? Jo podria possar un gran llistat de les que ja he vist i acabat, que son molt bones com Lost, Breaking Bad, Dexter, Spartacus, Me llamo Earl, Terra Nova, The IT crowd, Californication, Skins i d'altres que actualment estic veient com Weeds, The Mentalist, Under the Dome, Vikings, Game of Thrones, Revolution, True Blood, Mad Men, The Wlaking Dead, Sons of Anarchy, Chicago Fire, Falling Skies, How I meet your mother, The Big Bang Theory, Fringe...i un gran etc

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Pyrat
Pyrat
Admin
Admin

Mensajes : 572
Fecha de inscripción : 20/08/2013
Edad : 38

http://www.marcestevegarcia.cat

Tornar a dalt Ir abajo

que es series.ly Empty Re: que es series.ly

Missatge por Serra Dv 4 Oct 2013 - 4:30

Jajajaja

Jo ara mateix m'estic acaban breaking bad, per altre banda esta sobrenatural i vikings que les tinc a mitjes. Falling skyes tambe vaig per la tercera temporada al igual que walking dead.


Series del estil himym o big bang theory prefereixo veureles per la tele els capitols que fagin, no m'enganxen tant com per veureles per internet.

D'acabades en tinc una infinitat jajaja pero tampoc les escriure totes, prefereixo parlar de les que miro actualment.

P.D: passam un correu perque et pugui convidar.

Serra
Admin
Admin

Mensajes : 117
Fecha de inscripción : 20/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

que es series.ly Empty Re: que es series.ly

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum